Wymagane dokumenty
Wykaz dokumentów składanych przez kandydata:
a) Wniosek o przyjęcie do VII LO
- wniosek wypełniany jest przez kandydatów poprzez system elektronicznego naboru
- po wydrukowaniu i podpisaniu przez Rodziców, składany jest w sekretariacie szkoły, jeśli VII LO było szkołą pierwszego wyboru
- do wniosku dołączamy trzy zdjęcia, „Deklarację wyboru” oraz właściwe dokumenty wymienione w poniższych podpunktach
b) Świadectwo ukończenia szkoły podstawowej
c) Zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty
d) „Deklaracja wyboru” (do pobrania ze strony internetowej szkoły: REKRUTACJA -> DOKUMENTY DO POBRANIA )
e) Trzy zdjęcia legitymacyjne (podpisane)
f) Dokumenty potwierdzające osiągnięcia w konkursach, olimpiadach, zawodach wymienionych na świadectwie
g) Zaświadczenie o wolontariacie
h) Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną (dotyczy wybranych uczniów)
i) Opinię wydaną przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną, w tym publiczną poradnię specjalistyczną, w sprawie pierwszeństwa w przyjęciu ucznia z problemami zdrowotnymi
j) Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności kandydata
k) oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata,
l) prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem
m) dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą
n) oświadczenie o niepełnosprawności rodziców lub/i rodzeństwa kandydata
o) Kandydaci posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego powinni wraz z dokumentami złożyć podanie do Dyrekcji VII LO o przyznanie godzin rewalidacji, aby mogły być one uruchomione od 1września 2023r.
Oświadczenie, składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.